Har du din egen virksomhed, hvor kundemøder udgør en vigtig del af det daglige virke? Så ved du også om nogen, at det er vigtigt, hvordan din virksomhed fremstår for kunden. Det kan være alt fra, hvordan kunden bliver modtaget i receptionen, til hvordan mødelokalerne er indrettet.
Det essentielle er her, at kunden føler, at din virksomhed både er præsentabel og troværdig og her skal man ikke gå på kompromis med boligindretningen ej heller med niveauet af rengøring.
De små detaljer
Det kan være selv de små detaljer, der gør, om dine kunder føler, at du har styr på sagerne og er troværdig at lave en handel med. Det vil vi komme nærmere ind på i denne artikel, så både din virksomhed og kunderne kan få det bedste udbytte af jeres samarbejde.
Vær skarp med rengøringen
Selvom der er mange virksomheder, der ser det som en reel luksus at få et professionelt firma til at gøre rent, er der mange gode investeringer gemt i at gøre det og få det udført af firmaer som Rengøring holstebro. Det er det første, man lægger mærke til som kunde, hvis der er snavset og det kan give en instinktiv følelse af, at man ikke kan lide at være til møde i virksomheden.
Det signalerer ikke-seriøsitet og utroværdighed, hvis der ligger skrald i papirkurvene, står brugte kaffekopper på mødebordet og toilettet har brugt toiletpapir i skraldespande og på gulvet. Et professionelt rengøringsfirma vil derimod få det hele til at shine og skabe et troværdigt look.
Få lavet logo på dine firmaprodukter
Hvis I sidder til møde og skal bruge en kuglepen eller en papirblok, fremstår du ekstra troværdig, hvis du har et logo på. Det skaber en følelse hos kunden af, at de er havnet det rette sted.